Thursday, June 9, 2011

love n hope


cinta dan harapan ? cinta merupakan sumting y abstrak y xmgkin dpt didefinisikan dgn kata-kata, kalo korang xcye cube korng translatekn erti CINTA tu . setiap mnusia inginkan cinta y sejati dlm hidup , tp masih adakh cinta y sejati itu dlm dunia serba moden skunk ? wth la kn ? mang x la .. harapan pula sesuatu keinginan manusia untuk memiliki apa y dihajati . harapan kt tggi melangit tp adakh sume tu akan tecapai ? mcm kte org harapan stggi gunung . xslh mempunyai harapan sebegitu tp biaqla bepada-pada n ukurla bdn sndri smda kt mpu untuk melakukn itu ke x ?? so , lu pk la sndri .. hehe :)



like wat i said just now , harapan memg tggi tp hakikatnya aku xmpu tuk aku lakukan .. aku berharap aku dpt lupakan dia tp evrytime i met him , i can't forget him ! wat der ...



life must go on juz like others said .. aku cuba cri jalan hidup aku n aku rsa now aku da mkin temui kebgaian aku sndri with my fmly , fren n peoplo around me . tp di satu sudut i rely miss de old of him .





 satu lg harapan dr aku , i wish sumday u wil mis me juz like before !

No comments:

Post a Comment