Monday, January 30, 2012

windu yang teamat :)

waaa da lame aku xcontiang dinding nih.. rendu lak nk merapu meraban ...
rasenya xlewat g tuk aku wish epy new year kot ?? heheh taun ni da taun 2012 mknanya kita da makin dekat denganNYA.. mcm2 2011 tinggalkan kngn tuk aku.. pahit manis masam busuk wangi indah buruk suka and duka.. sume ada, bak kate makcik asteqo tuh, macam2 ado ! tp aku tetap besyukur sb stil lg diberi peluang tuk benapas lam dunia y indah ini n aku harap aku dpt terus benafas shingga tiba waktu ku.. wahh ayat jiwang sial, tp pedulik hape aku, huhuhu :)
2012 ----> umo aku da masuk 23, tua kot tp muke stil maintain cute miut oke ! oke knytaan xley blah huhuh tp lantak aaaa aku puny mulut aku punye suka la :P
actually xdek pape pon aku nk tulis tp juz tuk inform y aku ni stil wujud lg lam dunia blogging nih cme xaktif teman2 aku y len. al maklumlah student namanya pon ( bajet okeh :P ).. bz ng asement lah, aktivti ni la tu la pe lah smp nk date pon xsempat ! opsss DATE ? ade ke cik WANA oiii ? hahaaha xlg kot, so sape2 nk DATE ng aku tulun tgu sat nah.. weeee @-@ perasan kot hang popuan..
oke aku rasa smp sni dlu kot. bnyak awok2 dok nunggu kawe :P (asaiment aku la weh !, besala org becinte ng blajaq ja. jdik cmnihla.. huhuhu )

bubye sumeeee wif <3


No comments:

Post a Comment