Saturday, May 28, 2011

bahagia :)

ha hamik ko..gembira sgt aku arini sebjik cm penggu ni.. ya allah setelah sekian lama aku xrsa cmni tp alhamdulillah akhirnya aku mampu tesnyum lebaq kalah mak tipah blkg uma cik nini..huhuhu
act bkn gmbra sb aku da baek2 ng hencik 'adam' or wat. tp sb aku dapt kmpul blik sme aku puny teman2 mse aku kje dlu..best wehhhhhh
btw sblm aku lupe aku nk ucap 'Selamat Pengantin Baru' buat haida dan pasngannya..hamik ko smp runtuh katil dorg punye posing..huhuhu n y xley blah pngtin laki salam nk cium tgn pngantin popuan(ala salam tgn mcm korg slam bkal mak mertua korg la)..akibat telalu neves smp dia xpkiaq ape dh..haha
di masjid... ya allah sungguh besar rahmatmu buat insan2 y tepilih.sungguhpun bkn aku pngtin popuan tp aku y over smp tekeluaq aiq mata aku saat lafaz nikah dilafazkan.. u noe wat im thinkg on dat moment??? i saw me n adam on their placed!!! wat r stupid things rite???  :( tp apepon aku pasrah...
dah2 xmo sedih, nga hepy nih! potong stim betui...
n de best part is.. msa ktorang nga smbg kt uma wat jejak kasih la konon after makan. ade plak an minah kecik ni sound aku, dia kate dia xykin aku nk jdik cekgu.gini citernya...agak hampehla an mse tuh tp afterdat sume chill..hahaha temasuk aku..


k.zura : adik, akak ni nt jdik ckgu..(smbil tnjk arah aku)
budak : ckgu?? awat muka cam bdak2....
aku : oh men! how dare u budak, nk gk aku cekik ang.. @#$^ (dalam at jela tp aku suke bab dia kte aku cm bdk2 sb bdk2 cute..ahaaaa)
k.zura : ye xcye tny akak ni..
budak : akak btui ka akak ni cekgu? (muka xpuas ati kot tgok aku.haha)
aku : yela, nt2 akak jdi cekgu la.. (dgn cnfident sial!) :)
last last.......
budak : erm mcm xharap je akak ni jdik ckgu..(trus dia blah)
aku ; mak ai langsi gla bdk ni!!!! (dlm at aku hnya tuhan je tau cne rsa!,malu wehhh dpn org rmai sume pkat gelak kot!!!)


nk abes suda ini entry... act de byk pic tp sume xde kt haku...hahaha ni ja y ade lam fon haku, len sume lam kmera..ni aku ng  abg OLy y poyo!!! poyo poyo pon, dialah y aku syg n anggp cm abg!
nt2 aku hupdate lg pict2 skitar mjls kawin tuh, even simple tp perfect!!! seriusly im lovin it!

pelik???

hahha cmni pon cam bebudak g ke??? mak! cek nk kawin..hahaa ;)
 


btw, dalm2 posing aku smpt lg tingat kate2 adam pada aku..tp wat can i do, for me myb ni y terbaek tuk kami... wish we all de best.. doakn ape y kmi penah rncang mnjdi knytaan.. i do luv u mohamad syafiq adam!


n last but not least..tengs for the great day, i luv it damn much.. besyukur juga kepada Nya kerna mmberi sinar y bhgia tuk aku.. sape ckp langit kalu mendung nk hujan??? xkn?? malah dia datangkan panas n matahari y sntiasa memnaskan kt!!!

1 comment:

  1. amboi wana sgaknya dia MERAH GI TU. :)
    blog ak new link da,,

    ReplyDelete