Friday, March 18, 2011

windu same ini belog!!!



windu nye same ini belog!! kau windu akux?? lame aku xjenguk an?? al maklom le bezi memanjang..xsepanjang sungai nil oke!! hikhik..
kome sehat?? teman xde la baek sgt..ate mau taknye..pas blik kem abih badan teman cm komodo kena julap..
abih bintik2 n gatai! iye la teman gatei tp xpayah ler naek 1 badan.. huhuhu TAPI aku segak sket la dr komodo tuh..kakakaka :) (jgn marah na stg kna juai)
lame aku xpost ape2 kn??lebeyh kurang sebulan gkla..bak kte org lau sebulan tu kt tnam cempedak kmfom da ley mkn..haha
dear blogie..manyak suka duka y aku nk kongsikan tp disebabkan masa mencumbui kita..ehh mncemburui kt tepaksala aku kurang2 kn meraban akuni..
byk2 cite sedih, y pling sedih belaku smlm.. bygkn tuk ke 3 anvesary ade gur len lam hbgn kome?? ape kome rsa??tp xpela aku relakan anggap SATU pengajaran, myb tu 1 ujian tuk aku sntiasa behati2 dlm bekawan.. mak ckp kwn leklok jgn kwn loklaq..(hahaha lwk je,ni aku hentam!!)
tapi saat yang paling bemakna bila dia ckp ng gur tuh dia plih aku n nk jd kn aku sebgai teman idup dia (bagitau nama penuh sebijik cm IC not  You C)hihihi..
tengs syg.. after kjdian tuh, abh simkad aku n dia dikepak2 macam kepak ayam tuh?? em bley ka cmtuh?? (KEPAK - perbezaan e taling n e pepet oke???) so bace elok2..huhu
errmmm aku lau bab penutup memg fail! pndai intro tp nk hout mst KO!
xpela blah lu bubai blogiee.. gonna mish u dear:)



No comments:

Post a Comment