Sunday, January 20, 2013

im just me :(

hye u olss.. lama i xlalu kt sni.. too bz ng life y xbekesudahan problemnya..
btw blum telmbat nk wish SELAMAT TAHUN BARU, smga thun ni akan lebih baek n sempurna dr thun2 sblumnya..
so do i.. :)))
rasanya xda pape nk dipostkan since da lama xtulis kt sni, cuma hari jiwa ada sedikit kacau.. tu y tepikir nk kongsi ng bloggie aku yg tesayang nih <3...
spnjang tahun lepas bnyak yg aku belajar n di ajar sampai aku pikir aku dah jadi sumone new, but at last.. it wasnt happen like i tot.. means i lost everyting dat i own.. dia pegi tanpa aku sempat bediri teguh.. maybe tu pilihan dia so i accept... tapiiii jauh dilubuk sana tak de sorang pon tau macam mna aku rasa.. orang ketawa aku ketawa, orang menangis aku??? lagila kuat menangis.. tp orang xtau aku menangis sebab apa... biarlah hanya aku dan DIA saja tau.. tiap doa aku sentiasa berharap dia akan kembali pada aku. andai kata dia bukan untuk aku.. REDHA n PASRAH jelah.. aku da buat n berusaha semampu yang mungkin n mungkin juga bukan takdir kami untuk bersama... cakap banyak pon tak guna maaaa.. suma da xda maaaa...

betul ape orang ckap... DUN PUT TOO MUCH HOPE, DUN LOVE TOO MUCH BECAUSE TOO MUCH CAN HURT YOU TOO MUCH ....

Finally, to you.. yeah you.. smpan sume kenangan, pict, video n gift yg i da buat special tuk u dlam hati.. u tau ape y i maksudkan, i told u too many times rite? tuja mampu i cakap ng u n semoga u bagia ng si dia yg u syg n we noe wat exactly hapen rite? yang laen2 just biarkan.. lupakann...

nite bloggie :)

No comments:

Post a Comment