Saturday, March 3, 2012

wat u giv, u will get ???

salam readers.. entry kali ni stil lagi sama cm smlm2.. heheh.. xde tips2 or tutorial pape sb sy xbpe pndai la nk kasi2 tip nih.. diri pon xbpe btoi sgt.. uwaaaa.. :p
erm org sllu ckp 'wat u giv u will get back' , aku sokong sgt2 pribahasa or smpulan bhsa tuh (hahaha) sb nya xpelu kot di citakn kt sni cme SATU je aku nk pesan, jgn telalu mlukakan ati org dengan kelebihan y ad pd dri kta sb bnde tu sume akan MAKAN diri kt satu ari nt.. kt mmg xpenah merancang tuk bnda nih tp kita tetap bole mengelakkan?? pikir-pikirla k.. jgn smp kne atas pala sndri bru ada akai.. hahahah.

aku  pon xbpe bek sgt tp Insyaallah sume akn berubah, AND aku pling pntang org judge cover buku tnpa tgok isi ! well hanghebat sgt ka?? tgok kulit buku tuh trus tau isi dia? A. SAMAD SAID pon bca dulu la isi dia weh, baru dia pham.. hhuhuhu :p

tuk boyfie2 kt luaq sne kat sni aku nk share ng korg antara nasihat ustaz AZHAR idrus tuk pnduan kt same2..  smga y baik jd teladan n y bruk dr aku jdkan smpadan..:)


♥ Jangan pikat wanita kalau anda tak bersedia cintakan dia.
♥ Jangan buat wanita tu jatuh cinta kalau anda tak cintakan dia.
♥ Jangan memberi wanita harapan kalau anda tidak pasti.
♥ Jangan sakitkan hati wanita kalau anda tiada hati untuknya.
♥ Jangan mainkan perasaan wanita kalau anda tiada perasaan untuknya.
♥ HARAM jika jadikan wanita itu kekasih tetapi tiada niat untuk nikahinya.


pilihan tu sntesa ade tuk kita pilih.. kt y mncorak n mggerakkn sume nya and sb tulah aku bsyukur sgt2 sb ade fmly y sllu suport n kwn2 y sntesa phm..

to ol my gurfie n boyfie.. 

heehe tayang korang ketat2 :)

No comments:

Post a Comment