Friday, March 16, 2012

tanya sama pokok :p

tanya sama pokok, ape sebab goyang, 
nanti jawab pokok, .....

haha ngek toii.. bley plak pokok ni layan dangdut kan? maybe pokok tua kot, tu xley layan RnB, huhuhu double meaning ya di sini :p... k check it out lagu tadik...


tanya sama pokok, ape sebab goyang, 
nanti jawab pokok, angin yang kencang..


huhu mstila sebab angin xkan pokok tuh nk goyang sndri kn? tp xtola ade makhluk yg rajen dok p goyang-goyang pokok2 tuh.. baek plak dia kn?? alalala :)
act entry kali ni xda pape special cume nk membalas knytaan rasmi sstengah pihak yg bajet cakap bagus sgt..
WELL HELL O ? sape kaco sape dulu ek?? aku ke korang? korang yg stalker, kutuk, cari aku, tak cukup cmtuh cari mak aku la sume apehal??? xpyh nk bajet bek sgtla weh.. penat2 ja cakap buat solat istikharah kate AKU ni yg dia dpt petunjuk tp last2 jilat balik BETINA yg ang ludah n kutuk mcm2 kt aku.. bagus puny perangaikan? xcukup ng AGAMA dia buat men2, dia guna nama MAK dia lak kt aku, myb dengan harapan aku nk accept dia balikla malam tuh, well baguih punya anak.. sumpah baguih ade anak cam dia.. hahaha
btw, ang sape yang nk kami stalker bagai ? artis ke? orang kaya ke? setakat RM20 pon minta kt budak lepas SPM xpayahla.. kecian sangat kot. hahaha.. aku dpat tau sume mende-mende halah ni dari kawan bek ang kot? depa yg dok mai cita kt aku dengan ALASAN nk bagi aku JELES ! wait a minute, perluke aku jeles? cm xdek function ja? sape yg dok tehegeh2 kt sapa skunk nih?  hahaah nak aku tunjuk bukti ka? 
well kaum ADAM n HAWA, ta perlula kot nk pulun sgt. poyo la weh. dulu pndai nasihat kat orang jangan post mcam2 kt WALL (means : post sal cintan cintun okeh,bkn post len.hihihi), childish tau x.. but now karma is back my dears.. ape yang ang larang bende tulah yang ang pulun sangat.. aku bukan nak ngata or wat, cuma nak pesanla n aku rasa benda ni da dekat bpe puluh kali aku cakap, AKU XKESAH ANG NGAN SAPE N YG PENTING ANG NG AWEK ANG JANGAN KACO AKU ! muak dengan  permainan hang.

sory for those yg baca entry nih..xde niat nk marah2 or wat eva tp tak suka type people yg bajet diri depa cmnih. bila mata buta sebab CINTA, salah sendiri letak atas kepala orang. how sweet dey r ! hhhuhu.. ok  nite readers see u on next entry.. wif <3 from cik kaler :)

No comments:

Post a Comment