Friday, March 2, 2012

salam Jumaat peeps :)

ouh pesly aku nk ucap salam jumaat buat sume makhluk yg ade kt bumi ni, semoga hari ini mbawa seribu makna kepada kita sume.. erm ape ek aku nk tulih? haha aku pon xtau act tp ade sumting y buat aku nk beletiaq kt sini iaitu aku rsa hepy n geram at de same time..
npe ek?? tahla myb sb otak da heng kot telalu byk input dan output.. hahah.. maux nya full of asement n sumenya taf2 kot, kalah si jacob serigala tuh.. asement aku bkn kata 6 pax tp 8 pax kot baq ang.. 
erm bgn2 tdoq je trus aku tepikiaq nk g tmpat tggi n sejuk.. xkesah la kt mna pon jnji aku dpt lilex pas strugle ng bnde2 halah nih.. tp sape la nk bwk kn?? hihihi :p


agak2 lau cek buat muka kesian+comei cmnih ade org nk bwak p x?? hahaah :)

p/s: kau jgn bajet sgt nah. kau jgn pk kau akn dpt ape y ko nak. ckup2 lah nk sktkn ati org.. huh dem la kau jantan.. hahaha <---- msg ni tuk makhluk y benama si polan bin si polan.. heheeh peace yaw :)

2 comments:

  1. akak g la cameron highland @ gnting,,, sjuk n tggi..hihiihi

    ReplyDelete
  2. huhu tu r mmg nkp..tp xde sape bwk la cek oiii..
    :(

    ReplyDelete