Wednesday, May 11, 2011

angau setengah mati!!

bru smlm je haku post sal kawen tup2 mlm tuh aku mpi ade mamat ni melamar haku..hahahahah gila style baq anggg.. sumpah aku xkenai mana datang mamat tuh tbe2 je muncul..name pon mpi babe, mcm2 ley jdik..ko dok mesia elok2 silap2 ko mpi ko kt danok..haha udah laen pulak jdik nya...kakakaka..even mpi ni wat aku bhgia smp xtidoq ke pagi tp ade sedihnya,sb aku tak tahu apa makna disebalik sumenya...
kisah bemula...
a : sy syg awak, awak wanita petama dan myb y teakhir lam hidup sy. sy nk hdup besame ng awak hingga akhir idup sy.
b : sy pon syg awk. cnta sy hnya utk awk hingga hujg nyawe sy..
a : tp wak....
b : tp ape awak???
a : sy tepakse pegi jauh..jauh dr awk..
b : ape maksud awak!!!
a : sy tepakse betugas di jepun..
b : huh???
a : ye wak..slma 8 taun.
b : lma tuh???
a : sy jnji lpas 8 taun sy akn dtg n amik awk sbg suri hati sy..sy jnji wak..
b : skg sy 22 taun.lg 8 taun, sy da 29 taun 6 bln wak??? tue tu wak.. (sparuh blur)
a : xpe den suko..haahah (ktwa smbl mnmpakkn gg y tesusun rapi)
b : jnji ye wak dtg amik sy nt???
a : yup syg i'm promise...


tibe2 trus aku tesedar dr mpi, tnpa aku sedar air mata da ngalir kt pp..air mata apkah itu??myb aku hepi myb jgk aku sedih..hahahah mpi2...mcm2 ley jdik... mst korg tetanya-tnye an sape mamat tuh n ape dia wat kt jepun tuh an smp xley blik???hahaha aku pon xto sb mpi aku lupe nk ckp, dia kte 2 b cntinue t mlm aku try smbg mpi ni oke??? sok aku post agi...hikhikhik.. :P


alangkah indah kalo kbhagiaan ini terus slamanya dalam genggaman kt????

ingatlah - Cinta tak penah memnta, ia sentiasa mberi, cnta membawa pnderitaan, ttpi tak penah bedendam, tak penah membalas dendam. Di mna ada cnta di situ ada kehdupan; manakala kebncian mbawa kpda kemusnahan.

No comments:

Post a Comment