Sunday, January 9, 2011

selamat pagi mesia:)

penahx korg rase nikmatnya celik je mate trus on lptop y tdo skatil ng korg? dengan rmbut serabai muke xbasuh gg xgosok mulut bau xpyh ckpla kalah longkang blkg uma bpak ko,hihih..ha korg nk tau ke serabai 2 cne??jp aku tnjuk...


tp ni versi kucen r..aku nye serabai cntik sket dr ni bai..hakhakhakhak...

continue continue...ouhhh best lg bile on je hp tup2 dpt msg maki free dr sum1??  xckup dgn tuh siap dpt kol lg??cm kaunter ptnyaan dh aku rse bla mcm2 soklan depa tnya..lau aku dibayar gji xpe gk,ni haremmmm.. lg betambah nikmat bla korg on je mukebuku korg mslh susun betingkat2..mcm mgkuk tingkat tula..kalo ade isi mknan xpe gk ni hampeh.. harap habuk je selungguk, wt hape?? bak kte makcik sy, wat semak jeee...
btw aku pon xto nk ckp pe sbnornye tp disbkan rmbut y serabai di pluskan lg ng otak y serabut maka tejadila entry pd kali ni..harap maklum:)

p/s:jgn ditnya mngapa bgaimana dan diimana okie??kerana aku tdak mampu myatakan siapa dan bila ianya akan berakhir..wakakakakakakaka

No comments:

Post a Comment